tiistai 3. kesäkuuta 2014

Kolmen kopla

Viikon sisällä on tapahtunut hurjan paljon. Tässä postauksessa kerron meidän hamsterikuulumiset.

Kävi niin, että mun oli todella vaikea valita kumpi tytöistä jää meille. Ja lopun arvaattekin: nehän jäi nyt sitten molemmat! Mä olin antamassa laikkutyttöä pois, mutta koska sille ei ollut vielä kotia tiedossa, niin mietin että mahtaako se joutua miten pitkään odottamaan omaa kotiaan ja ja ja.... Voi olla, että kolmen kopla ei toimi sitten kun tytöt aikuistuvat, mutta mahdollista se on. Ei voi tietää, ellei kokeile. Mun täytyy vain varautua siihen, että on mahdollista, että kolmikko joudutaan myöhemmin erottamaan. Toivottavasti laumasopu säilyy :)

Me veimme viime viikolla Martin ja pojat Vaajakoskelle. Ikävä tuli, mutta kyllä kolme hamsteria, kissa ja koira on mulle ihan tarpeeksi.

Tässä on vielä viimeiset kuvat poikasista, himpun alle neliviikkoisina. Pojat:

 Normaali uros, Wippee´s Cloud Dancing


 Normaali laikukas uros, Wippee´s No Harm Comes to Him

Normaali laikukas uros, Wippee´s Walk in the Night

Ja tässä ovat meidän uudet perheenjäsenet, Tuitun seuralaiset Muhvi & Houska :) Meidän muiden eläinten esittelyt löytyy aikaisemmista postauksista.
 
Wippee´s Snow Bird "Houska"

isä: Martti "Mara", normaali
emo: Goldilock´s Androgum "Tuittu", normaali laikukas
Laji: Venäjänkääpiöhamsteri roborovski
Väri: normaali laikukas
Sukupuoli: naaras
Syntymäaika: 30.4.2014
Koko: mini
Kasvattaja: Kati Keinonen
Omistaja: Karoliina Seppänen


 Wippee´s Little Eagle "Muhvi"

isä: Martti "Mara", normaali
emo: Goldilock´s Androgum "Tuittu", normaali laikukas
Laji: Venäjänkääpiöhamsteri roborovski
Väri: normaali
Sukupuoli: naaras
Syntymäaika: 30.4.2014
Koko: mini
Kasvattaja: Kati Keinonen
Omistaja: Karoliina Seppänen
 
Tuitulla on ollut aika rankkaa viiden poikasen kanssa, joten sen työtaakka väheni nyt melkoisesti. Musta tuntuu, ettei se jäänyt lainkaan kaipaamaan poikia ja on aika onnellinen näiden tyttöjen kanssa! Kaiken kaikkiaan tämä on ollut mulle tosi hieno kokemus, saada hoitaa poikue kokonaan. Niistä punaisista palleroista on tullut oikeita hamstereita! Mitään vastoinkäymisiäkään ei ollut. Sitten joskus hamassa tulevaisuudessa, kun meillä on isompi asunto, niin hamstereiden kasvattaminen kiinnostaisi kyllä. Nyt siihen ei ole oikeasti mahdollisuutta tilanpuutteen vuoksi. Siksi oli tosi hienoa, että mä sain Martin tänne lainaan, ei mulla olis mitään mahdollisuutta pitää täällä enempää hamsuja.

Poikuekuulumiset päättyvät tähän, mutta kolmen koplan kuulumisia kerron blogissa kyllä jatkossakin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti