keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Kolmisoppi-Neulamäen luonnonsuojelualueella 9.4.2014

Tänään käytiin eväsretkellä Kolmisoppi-Neulamäen luonnonsuojelualueella. Parin tunnin retkellä käveltiin ehkä kilometrin verran. Eli me istuttiin kalliolla, nautittiin auringosta, juotiin teetä (minä) ja syötiin herkkuja (molemmat).


Nori poseeraa. Huomasitko oikeassa etujalassa olevan karvattoman alueen? Nori oli muutama viikko sitten rajussa vatsataudissa ja vietin sen kanssa yhden illan eläinlääkäriasemalla tiputuksessa. Karvat on silloin ajeltu tippaletkun tieltä pois.


Sää oli mitä parhain, aurinko paistoi ja oli sopivan viileä. Mä en tykkää kuumasta. Inhoan hellettä kesäisin. Ja talvella pakkasta. Kevät on siksi parhainta retkeilyaikaa. Nori on samaa mieltä.

Ensi kerralla pitää ottaa oikea kamera mukaan, vaikka ihan kivoja kuvia tuolla Samsung Galaxy S3:lla tulee.


China Milky Oolong teetä



Hieman haikeat fiilikset oli, koska viimeksi istuin noilla kallioilla Namin kanssa. Silloin oli vielä vähän lunta. Siitä on reilu kuukausi ja se tuntuu ihan eilispäivältä. Mun on vaikeaa ymmärtää se, että Nami on lopullisesti poissa. Namilla oli paljon terveysongelmia ja lopulta kilpirauhasen vajaatoiminta vei voiton, lääkitys ei tehonnut.

Meillä isäntä käyttää koirat aina iltalenkillä. Jos mä en ole mukana, niin lenkin jälkeen Nori lähes poikkeuksetta juoksee mun luokse iloisesti höseltäen, ja edelleen mä odotan, että Nami tulisi sen perässä kippura keikkuen ja hymyillen. Ei se tule.

Viimeisimpiä yhteiskuvia Namin kanssa


Käytiin illalla miehen kanssa Matkuksessa latella ja vähän kaupoissa kiertelemässä. Etsin kissan "vauvakirjaa", mutta koska sitä ei löytynyt, niin ostettiin semmonen tyhjä vihkokirjanen, josta mä voin itse skräppäillä Inulle pentuaikakirjan. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti