lauantai 23. toukokuuta 2015

Inun salaliittoteoria

"Oon aivan varma, että noilla tyypeillä on jotain mua vastaan.

Kaikki alkoi muutama viikko sitten. Hirveä tykitys, kuin ois keskellä sotatannerta ollut.

Aina kun menin mamin viereen nukkumaan, niin se alkoi hätsimään ja kröhimään - järkyttävää! Singahdin häntä pitkänä alas sängyltä ja väistin pöpöbakteereja. No tätä hätsimistä jatkui sitten sen pari viikkoa. Mä en oo saanu hetken rauhaa! Aina kun ajattelen, että jes, nyt se alkaa nukkumaan, niin eikö se yski keuhkonsa pihalle ja meikäpoika juoksee alta pois. Pakko nyt sanoo kyllä, että en oo oikeesti ikinä pelänny mitään niinku tätä sarjatulta. Söpösesti köllähdän viereen ja hyrrään ja leivon ja toinen aivastaa mut huoneen toiselle puolelle! Mikä loukkaus.

Hätsiminen on nyt vähentyny ja oon saanu jo nukkuakin mamin vieressä aika pitkiä aikoja ilman keskeytyksiä. Mut oon ollu aika varovainen. Heti kun se haukkaa henkee sisäänsä, niin mä väistän jo valmiiks. On ollut aika rankat pari viikkoa. Ja kun on vielä ne lapsetkin.

Mut sit, kun tästä alettiin selviämään, niin tuli toinen hyökkäys.

Oli aivan tavallinen ilta. Kävelin kohti ruokakuppia, kuten joka ilta. Ojentelin tassuseni ja kohotin häntäni huippuun, ja liikuin olohuoneesta keittiöön. Mutta kun tulin sen kaapin takaa, niin JÄRKYTYIN. Pappa oli keittiössä ja soitti just sillä sekunnilla kitarasta jonku epävireisen riitasoinnun, ja mä hyppäsin ilmaan. Otin parit sivuliikkeet ja pyörähdin lattialle. Luulin että nyt osu ja uppos. Noo, ei mitään käynytkään, mut oon nähnyt parhaakseni varoa vähän tota kitaraa. Onhan se siis sillä aina soitellut, mutta en oo ikinä ennen tajunnu miten vaarallinen härpäke se on.

Eikä siinä kuulkaas vielä kaikki. Nää on puhunut täällä tosi karmeita juttuja mun pallosista. Mutta en mä usko, ei kai ne nyt oikeesti niiiiin ilkeitä vois olla... Vähän kyllä epäilyttää. Joku salaliitto näillä nyt on."

t. Inu


2 kommenttia:

  1. Höh, kylläpä pientä kissapoikaa kiusataan. :D Hyvä, että hätsiminen ja köhiminen on vähentynyt! Eihän sellainen ole kivaa äänten aiheuttajallekaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa Inulla olla myös Noria vähän ikävä, Nori oli sen Supersankari ja tuki ja turva. Vaikka viimeiset kuukaudet Inu ja Nori ei ollut paljonkaan tekemisissä, kun Inu leikki Soran kanssa, niin pitää muistaa miten tärkeä Nori oli Inulle vähän nuorempana. On tainnut olla Norin lähtö Inulle isompi asia, kuin osasin arvatakaan.

      Poista